Rejestracja

Regulamin dla Pacjentów do korzystania z darmowego punktu dostępu do Internetu


Cel i Zakres stosowania

Regulamin bezprzewodowego dostępu do Internetu określa zasady korzystania z usługi dostępu do Internetu, świadczonej na rzecz Pacjentów przez NZOZ OPTIMED, a w szczególności ustala:

  1. Z urządzeń elektronicznych np. telefonu, tabletu można korzystać, o ile nie zakłócają one spokoju innym Pacjentom i nie wpływają negatywnie na proces leczenia.
  2. Z usługi może korzystać każda osoba przebywająca aktualnie w Poradni, zwana dalej Użytkownikiem.
  3. Osoby małoletnie mogą korzystać z usług wyłącznie pod opieką rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych.
  4. Użytkownik może uzyskać dostęp do sieci rozległej (Internetu) z wykorzystaniem własnego urządzenia wyposażonego w kartę sieci bezprzewodowej WiFi4. Logując się do hotspota użytkownik akceptuje regulamin. W przypadku braku akceptacji niniejszego Regulaminu, Użytkownik nie powinien łączyć się z hotspotem.
  5. Właścicielem, administratorem i dostawcą Sieci jest INTER-MEDIX Jacek S. Molicki, który ponosi opłaty związane z jej eksploatacją.
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 sierpnia 2024r. i może zostać zmieniony bez uprzedzenia.
  7. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.optimed.waw.pl oraz na rejestracji w poszczególnych oddziałach.
  8. Ze względów bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, sieć do której pacjent uzyskuje dostęp jest wyizolowaną i niezależną siecią bezprzewodową, przez którą nie są przesyłane żadne dane medyczne.


Obowiązki Poradni

  1. W ramach udostępnionej Usługi, Poradnia dołoży wszelkich starań aby realizować Usługę na najwyższym poziomie.
  2. Poradnia zastrzega sobie możliwość przerw w działaniu hotspota ze względu na prace konserwacyjne i inne zdarzenia losowe.
  3. Dostęp do Internetu nie ma charakteru komercyjnego. Za korzystanie z sieci nie będzie pobierana opłata od Użytkownika.
  4. Mając na uwadze względy bezpieczeństwa i wydajności usługi dostępu do sieci Poradnia nie gwarantuje dostępności wszystkich usług sieciowych, aplikacyjnych i internetowych.
  5. Poradnia:
    1. nie gwarantuje stałej przepustowości łącza i innych jego parametrów.
    2. nie gwarantuje ciągłego pokrycia obiektu sygnałem radiowym.
    3. nie gwarantuje nieprzerwanego, poprawnego, niezakłóconego funkcjonowania sieci.
    4. Poradnia nie odpowiada za przerwy w dostępie do usługi WiFi oraz za warunki techniczne panujące w sieci, jak również za opóźnienia, które mogą mieć wpływ na rzeczywisty transfer (tj. na jakość transmisji i prędkość transmisji danych) do i z urządzenia Użytkownika, w tym powstałych wskutek prac konserwacyjnych, usterek technicznych i innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
  6. Poradnia ma prawo bez zapowiedzi i bez uprzedzenia nakładać ograniczenia na czas połączenia, przepustowość łącza, limit przesyłanych danych oraz inne parametry związane z transmisją danych Sieci WiFi.
  7. Poradnia ma prawo do rejestrowania, kontrolowania i nadzorowania informacji lub danych w celu zapewnienia bezpieczeństwa lub dla celów niezbędnych do zarządzania siecią WiFi.
  8. Poradnia oraz osoby działające w jego imieniu i na jego zlecenie nie ponoszą odpowiedzialności za:
    1. warunki techniczne Sieci WiFi oraz opóźnienia w sieci Internet, które mogą mieć wpływ na rzeczywisty transfer do i z urządzenia Użytkownika,
    2. nieuprawnione użycie oprogramowania lub innych utworów będących przedmiotem ochrony własności intelektualnej treści dostępnych w Internecie,
    3. szkody wyrządzone przez oprogramowanie będące w posiadaniu Użytkownika ani za ewentualne szkody spowodowane bezpośrednio lub pośrednio przez to, że Użytkownik za pośrednictwem Sieci WiFi korzystał z Internetu,
    4. powstałe uszkodzenia urządzenia Użytkownika pracującego w Sieci WiFi.

 

Obowiązki Użytkownika

  1. Aby nawiązać połączenie należy dysponować urządzeniem wyposażonym w prawidłowo działający bezprzewodowy interfejs sieciowy standardu IEEE 802.11b lub 802.11g.
  2. W urządzeniu należy włączyć interfejs i wykryć dostępne sieci. Następnie należy wybrać sieć o nazwie (SSID) „OPTIMED”
  3. Użytkownik korzystając z Usługi zobowiązuje się do:
    1. Przestrzegania przepisów prawa;
    2. Nie rozpowszechniać nielegalnych treści;
    3. Przestrzegania ogólnie przyjętych zasad netykiety
    4. Nie rozpowszechniać wirusów komputerowych lub innych programów, plików i treści mogących uszkodzić sprzęt innych Użytkowników Sieci.
    5. Nie naruszać zabezpieczeń stosowanych w Sieci.
    6. Zalogowanie się do usługi hotspot oznacza jednocześnie akceptację niniejszego regulaminu.
    7. Użytkownik zobowiązuje się do nie wykonywania żadnych czynności mogących wpłynąć niekorzystnie na działanie urządzeń dostępowych lub urządzeń innych użytkowników.
    8. Użytkownik we własnym zakresie dba o bezpieczeństwo swoich danych.


Wyłączenie odpowiedzialności

  1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Poradnia zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania Usługi dla danego Użytkownika.
  2. Poradnia nie odpowiada za żadne dane przekazywane lub gromadzone przez Użytkownika.
  3. Poradnia zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń w zakresie możliwości korzystania z Usługi, wynikających z ochrony pracy sieci.
  4. Poradnia nie odpowiada za żadne szkody jakie może ponieść Użytkownik w związku z korzystaniem z Usługi.

Postanowienia końcowe

  1. Korzystanie z sieci punktów dostępowych w standardzie IEEE 802.11b/g odbywa się na wyłączne ryzyko i odpowiedzialność Użytkownika.
  2. Poradnia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się ogólnie obowiązujące przepisy prawa.

 

Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu i urządzeń elektronicznych.

Zasady korzystania z sieci Internet oraz urządzeń elektronicznych na terenie Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu:

  1. Dostęp do sieci Wi-Fi Miejskiej Przychodni Specjalistycznej jest zabezpieczony hasłem.

Nazwa sieci to „OPTIMED”, hasło to: „OKULISTYKA”.

  1. Sieć jest zabezpieczona przez treściami niebezpiecznymi.
  2. W przypadku zauważenia możliwości otwarcia stron zawierających treści niebezpieczne należy niezwłocznie to zgłosić personelowi lub bezpośrednio do Koordynatora ds. Ochrony Małoletnich w celu oznaczenia strony jako niebezpiecznej
  3. Z urządzeń elektronicznych np. telefonu, tabletu można korzystać, o ile nie zakłócają one spokoju innym Pacjentom i nie wpływają negatywnie na proces diagnostyczno-terapeutyczny.
  4. W przypadku zauważenia przez personel odtwarzania niebezpiecznych treści na urządzeniach prywatnych, fakt ten podlega zgłoszeniu rodzicowi/opiekunowi celem wdrożenia działań zapobiegawczych.
  5. W przypadku ciężkiego naruszenia cyberbezpieczeństwa powiadomiona zostanie Policja.
  6. Niedozwolone jest nagrywanie i utrwalanie wizerunku innych Pacjentów lub personelu medycznego bez ich wyraźnej zgody.

 

Skontaktuj się z nami

Administratorem danych osobowych jest INTER-MEDIX Oddział NZOZ OPTIMED, ul. Kordeckiego 49, 04-330 Warszawa. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prawidłowego wykonywania usług. Dane będą przetwarzane w celu ochrony stanu zdrowia, świadczenia usług medycznych, leczenia przez osoby trudniące się zawodowo leczeniem lub świadczeniem innych usług medycznych, zarządzania udzielaniem usług medycznych w INTER-MEDIX Oddział NZOZ OPTIMED, ul. Kordeckiego 49, 04-330 Warszawa. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do tych danych i prawo ich poprawiania.
allians
medica polska
nfz
świetlikowo